بهترین داروخانه های آنلاین

بهترین داروخانه های آنلاین-اینترنتی

امروزه بسیاری از داروخانه‌ها همانند سایر فروشگاههای اینترنتی بصورت آنلاین محصولات خود را به فروش میرسانند. اگر قصد خرید از داروخانه را داشته باشید(اقلام بدون نیاز به نسخه) به راحتی می توانید از طریق اینترنت و بدون نیاز به مراجعه حضوری، صرفا با چند کلیک کالای مورد نیاز را سفارش داده و آن را درمحل خود تحویل بگیرید.

این داروخانه‌ها به عرضه انواع محصولات بهداشتی، آرایشی، مکمل‌های غذایی و ورزشی، اقلام مربوط به مادر و کودک، تجهیزات پزشکی و محصولات جنسی می‌پردازند. همچنین با شیوع کرونا تهیه اقلام حیاتی مانند ماسک، شیلد، مواد ضدعفونی کننده و کیت تست کرونا را براحتی می توان از داروخانه‌ها بصورت آنلاین سفارش داد.

با توجه به قوانین سازمان غذا و دارو امکان دریافت نسخه و ارسال اقلام دارویی به صورت اینترنتی وجود ندارد.

فرصت را از دست ندهید: مشاهده تخفیفهای جذاب و بی نظیر

مزایای داروخانه‌های آنلاین

از مزایای خرید آنلاین از داروخانه‌ها می توان به موارد زیر اشاره نمود

1- در هرجای کشور که باشید براحتی میتوانید کالای مورد نظر خود را سفارش دهید.

2- این داروخانه‌ها بطور شبانه روز در دسترس هستند

3- اغلب این داروخانه‌ها بصورت رایگان مشاوره می دهند

4- مقایسه و بررسی کالاها از لحاظ قیمت و کیفیت در داروخانه‌های مختلف

5- وقت و هزینه کمتر بابت خرید از داروخانه

6- تنوع زیاد کالا در داروخانه‌های مختلف

در زیر تعدادی از بهترین داروخانه‌ها که بصورت آنلاین فعالیت دارند، معرفی شده‌اند.

داروخانه آنلاین

داروخانه آنلاین از اوایل سال 1396 شروع به کار نمود. این داروخانه زیر مجموعه داروخانه شبانه روزی دکتر زهرا شهبازی است و برای پاسخگویی به تمام نیاز کاربران بطور همزمان با بیش از 10 داروخانه در حال همکاری میباشد.

بنا بر گفته مسئولین این داروخانه، داروخانه آنلاین سعی و تلاش خود را در زمینه تامین محصولات میکند، تا بتواند بهترین محصولات ایرانی و خارجی در حوضه مکمل‌ها و آرایشی بهداشتی از نمایندگان رسمی از بهترین برندهای روز دنیا را تامین و ارسال کند.

همچنین این داروخانه در زمینه بدنسازی، پوست و مو و استفاده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی بصورت رایگان مشاوره میدهد.

داروخانه آنلاین تمامی محصولات قابل ارائه در داروخانه (به غیر از دارو) را پوشش میدهد. به طور کلی محصولات ارائه شده شامل محصولات آرایشی, بهداشتی, مکمل‌های رژیمی غذایی, غذای کودک و نوزاد, تجهیزات پزشکی، محصولات جنسی و…. می شود.

داروخانه درمان کالا

گروه درمان کالا در سال 1391 تاسیس شد. این شرکت در زمینه تجهیزات پزشکی، مواد مصرفی پزشکی، مادر و کودک، لوازم بهداشتی و آرایشی فعالیت دارد.

بعضی از ویژگیهای درمان کالا

1- درمان کالا در تمامی اقلام عرضه شده خود به عنوان نماینده رسمی کالاهای پزشکی و یا نماینده مجاز و انحصاری معتبرترین برندها اقدام به واردات، توزیع، عرضه، فروش و خدمات پس از فروش کالاهای پزشکی می‌نماید.

2- ضمانت تعویض کالای خریداری شده تا 7 روز یکی ازدیگر روشهای تامین رضایت حداکثری مشتریان است.

3- “درمان کالا گارانتی قیمت دارد”. درمان کالا ضمانت میکند چنانچه محصولی در سایت با همان اصالت به قیمت پایینتر توسط دیگر عرضه کنندگان مجاز ارائه شود ضمن پیگیری موضوع در صورت اثبات آن، دوبرابر مابه التفاوت قیمت را به حساب کاربری مشتری پرداخت (شارژ) نماید.

4- مشاوران فنی و متخصص در درمان کالا همواره همراه مشتریان هستند.

5- هزینه ارسال برای سفارش‌های بیشتر از 350 هزار تومان رایگان میباشد.

6- امکان خرید اقساطی از درمان کالا وجود دارد.

7- مشتریان به ازای خرید خود در سایت، 1 درصد از مبلغ خرید را درحساب کاربریشان ذخیره مینمایند که میتوانند در سفارشات بعدی تا یکسال خرج نمایند.

داروخانه داروبیار

داروخانه آنلاین داروبیار فعالیت خود را در سال 1395 زیرنظر داروخانه شبانه روزی دکتر شکری شروع کرد. این داروخانه نیز مانند سایر داروخانه های آنلاین در زمینه فروش محصولات آرایشی و بهداشتی، ارتوپدی، مکملهای رژیمی غذایی و لاغری، غذای کودک و نوزاد، محصولات زناشویی، مکملهای گیاهی، مکملهای ورزشی و تجهیزات پزشکی فعالیت می کند.

داروخانه داروبیار در کنار فروش محصولات، خدمات مشاوره‌ای هم انجام میدهد که توسط دکتر داروساز و مشاورین متخصص در حوزه آرایشی و بدنسازی صورت میگیرد.

این سایت همچنین بخشی بنام مجله داروبیار دارد که در آن به ارائه مقالات و مطالب مفید در زمینه بهداشت، تناسب اندام ، سلامت، اطلاعات دارویی، ویتامینها، کودکان و… پرداخته است.

مزایای خرید از داروبیار

  • ارسال رایگان باشگاه مشتریان
  • تضمین اصالت محصول
  • بهرمندی از تخفیفات شگفت انگیز

زیمانو

زیمانو

فروشگاه زیمانو با بهره گیری از توان مدیران و متخصصین شرکت و دانش و تجربه چند ساله آنها در حوزه بهداشت، سلامت و پزشکی، سعی دارد، آگاهانه کالاهای مورد نیاز را به دست پزشکان محترم، کادر درمانی تلاشگر، درمانگاه ها و مردم با بهترین کیفیت، سریع ترین زمان و مناسب ترین قیمت برساند .

زیمانو شرایطی فراهم نموده است تا کلیه مراکز درمانی، مراکز آموزشی و پزشکی، خانه‌های سالمندان، خیریه‌ها، بیمار در منزل، شرکت‌ها و سازمان‌ها، همکاران حوزه پزشکی، رستوران‌ها، سالن‌های زیبایی، و سلامت بتوانند با قیمت‌های مناسب و بدون واسطه خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهند.

لازم به ذکر است که معنای زیما در زبان اوستایی به معنی زمین می باشد.

خدماتی که زیمانو ارائه می‌دهد:

  • معرفی و ارائه محصولات تجهیزات حوزه تندرستی، سلامت، پزشکی و بهداشتی
  • کشف محصولات کارا، با کیفیت و حتی متمایز
  • مشاوره و ارائه راهکار در زمینه انتخاب محصولات و تجهیزات
  • مشاوره و ارائه راهکار در زمینه ساخت محصولات با کیفیت و کارا
  • تحلیل نیاز مشتری
  • پشیتبانی، در هر مرحله از انتخاب محصول تا بهره برداری از آن، به مشتری خدمات مورد نیاز را ارائه خواهد نمود.

داروخانه تلفارما

داروخانه تلفارما

داروخانه آنلاین تلفارما، تحت نظارت داروخانه دکتر هادی اسماعیلی میباشد که از تیر 1399 فعالیت خود را آغاز نمود.

داروخانه آنلاین تلفارما، تمامی اقلامی که نیاز به نسخه پزشک ندارند، نظیر مکمل غذایی (شامل مکمل آقایان، مکمل بانوان، مولتی ویتامین، پروبیوتیک و …) مکمل دارویی (شامل مکمل مفاصل و استخوان، مکمل پوست، مو و ناخن، مکمل تقویت سیستم ایمنی، مکمل قلب و عروق و …) مکمل بدنسازی، لوازم آرایشی بهداشتی،  محصولات پوست، محصولات مو،  تجهیزات پزشکی (شامل ارتوپدی، تجهیزات تسکین دهنده، قند و فشار خون و …) را در دسترس مشتریان قرار می‌دهد.

در ضمن امکان دریافت مشاوره دارویی تخصصی رایگان از طریق تماس با داروخانه میسر است.

داروخانه روشا

داروخانه روشا

داروخانه روشا یکی از بزرگترین داروخانه‌های تخصصی کشور می باشد  که بر اساس استاندارد های جهانی طراحی شده و در سال 1397 در شهر کرج افتتاح گردیده است . نام روشا برگرفته از چهره شاداب، خندان و روشن است که نشانگر رویکرد جدید این مجموعه به حیطه درمان و ارائه خدمات داروسازی می‌باشد.

بنا بر گفته مسئولین این داروخانه،  هدف روشا ارتقای سلامت جامعه‌ای است که به آن تعلق دارد و تلاش می‌کند با رعایت اصول حرفه‌ای موجب ایجاد اعتماد در میان بیماران و جامعه پزشکي گردد.

این داروخانه در زمینه‌های مراقبت از پوست و مو، مکمل‌های ورزشی و دارویی، محصولات بهداشتی و پزشکی و همچنین در بخش مادر و کودک فعالیت دارد. علاوه بر این فعالیت‌ها، یک وبلاگی هم برای آشنایی بیشتر با اقلام مصرفی مانند ویتامین‌ها، مکمل‌ها، زیبایی و … راه اندازی کرده است.

داروکده

داروخانه داروکده

داروکده وب سایت رسمی داروخانه مرکزی جمالزاده میباشد. این وب سایت اولین پایگاه اطلاع رسانی جامع اینترنتی محصولات داروخانه است که مهرماه سال 1388 به صاحب امتیازی آقای مجید خداپرست و تحت نظارت دکتر داروساز به منظور اطلاع رسانی و آشنائی هرچه بهتر مصرف کنندگان از محصولات داروخانه راه اندازی گردید.

داروکده تمامی محصولات قابل ارائه در داروخانه ( به غیر از دارو ) را پوشش می‌دهد. به صورت کلی محصولات ارائه شده در داروکده شامل محصولات آرایشی, بهداشتی, مکمل‌های رژیمی غذایی, غذای کودک و نوزاد, ارتوپدی و تجهیزات پزشکی می‌شود .

امکان جستجوی پیشرفته با اعمال انواع پارامترها و فیلترهای مورد نظر و همچنین امکان جستجوی یک محصول بر اساس بارکد آن از جمله امکانات قدرتمند وب سایت داروکده می‌باشد. در صورت نیاز به مشاوره میتوانید زیر محصول مورد نظر درخواست خود را بیان نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

خرید از داروخانه آنلاین
تخفیفان

تخفیفان اولین، معتبرترین و محبوب‌ترین بستر تخفیف و خرید گروهی

لوازم آرایشی و بهداشتی

فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی اصل

تا 70 درصد تخفیف

مکتب خونه

مکتب‌خونه، آموزش مجازی با کیفیت

مطالب جدید