راهنمای خرید کیف زنانه

راهنمای خرید کیف مناسب با اندام

زمانی ممکن است به یک کیف خاصی علاقمند گردید و مصمم باشید که حتما آن را بخرید، بعد از امتحان کردنش متوجه می شوید که نظرتان را جلب نکرد. اما بعداً، شما کسی را با همان کیف می بینید و تعجب می کنید چرا اینقدر زیبا به نظر می رسد؟ حقیقت این است که برای انتخاب یک کیف زنانه باید به شکل بدن خود توجه نمایید. همانطور که می دانید بر اساس نوع نیاز شخص و کاربرد آن انواع مختلفی کیف بصورت کمری، دستی، رودوشی، اداری و کیفهای مخصوص لپ تاپ و … تولید شده اند.

فرصت را از دست ندهید: مشاهده تخفیفهای جذاب و بی نظیر

چطور کیفی متناسب با شکل بدن خود انتخاب نماییم؟

ابتدا باید به بررسی شکل اندام پرداخت. بدن انسان بر اساس اندازه عرض شانه، کمر و باسن 5 حالت دارد:

1) اندام‌هایی به شکل مثلث معکوس

اگرعرض شانه هایتان از باسن شما بیشتر است، شکل اندام شما بصورت مثلت معکوس است. در واقع این نوع بدن با شانه هایی مشخص می شود که در مقایسه با کمر و باسن پهن تر هستند. بنابراین باید توجه را در اطراف ناحیه کمر خود حفظ کنید تا ظاهری متعادل ایجاد نمایید. پس به دنبال کیف های شانه ای خیلی کوچک نباشید. بلکه کیف هایی با بندهای بلند به طوری که کیف روی لگن یا در مقابل آن قرار بگیرد، مناسب است.

بدنهایی به شکل مثلث معکوس

2) اندام‌هایی به شکل مستطیل

اگر شانه ها ، کمر و باسن شما یک اندازه هستند ، بنابراین شکل بدن شما مستطیلی می باشد.  این حالت معمولاً به عنوان بدن ورزشی هم شناخته می شود. آنچه شما باید انجام دهید ایجاد توهم منحنی است. یعنی طول بندها را طوری تنظیم کنید که کیف به دور باسن شما بیفتد.

بدنهایی به شکل مستطیل

انواع کیفهای زنانه در بزرگترین فروشگاه اینترنتی

قیمت روز انواع کیفهای چرمی،دوشی،مجلسی و…

3) اندام‌هایی به شکل گلابی

اگر اندازه کمر و شانه های شما از باسن کوچکتر است، بدن شما به شکل گلابی است. باید تمرکز خود را در اطراف شانه ها و سینه نگه دارید. برای رسیدن به این هدف، فقط باید در مورد طول بند دقت کنید. کیف نباید زیر خط کمر شما قرار گیرد. بهترین گزینه کیف های شانه ای می باشند.

بدنهایی به شکل گلابی

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کفش

فروشگاه کیف میهن استور

مشاهده قیمت مناسب انواع کیف در فروشگاه میهن استور

4) اندام‌هایی به شکل سیب

اگر کمرتان از شانه ها و باسنتان بزرگتر است، پس شما اندامی به شکل سیب دارید. برای اینکه اندام متوازن تر دیده شود اندازه و طرح کیفی که انتخاب می کنید مهم است. از مدل های بند کوچک و کوتاه  استفاده نکنید. بجای آن از کیف های چرمی بزرگتر و یا مدل دسته بالا می توانید استفاده نمایید.

بدنهایی به شکل سیب

5) اندام‌هایی به شکل ساعت شنی

اگر کمر شما از شانه ها و باسن تان باریک تر است، شکل اندام شما شبیه ساعت شنی  است. در این حالت، شما بهترین اندام را دارید. باید کیف هایی را انتخاب کنید توازن اندام شما را برهم نزند. بهترین آنها مدل کیف کلاچ است.

بدنهایی به شکل ساعت شنی

بنابراین همانطور که مشاهده نمودید کیف ها همانند پوشاک به زیبا سازی ظاهر افراد خیلی کمک میکنند. امیدوارم بتوانید با استفاده از مطالب ذکر شده در بالا بهترین کیف مناسب خود را انتخاب نمایید.

مشاهده قیمت روز انواع کیف زنانه در فروشگاه خاص باکس

برای خرید کیف و محصولات دیگر می توانید از  کد تخفیف زیر استفاده نمایید.

کد تخفیف: AM163955

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

خرید از داروخانه آنلاین
تخفیفان

تخفیفان اولین، معتبرترین و محبوب‌ترین بستر تخفیف و خرید گروهی

لوازم آرایشی و بهداشتی

فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی اصل

تا 70 درصد تخفیف

مکتب خونه

مکتب‌خونه، آموزش مجازی با کیفیت

مطالب جدید